Кошик
1093 відгуків
Сплачуйте частинами без переплатиОбрати

Вартість доставки

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата

Гарантія:

1. У випадку наявності гарантійного талону та пред’явленні його у місці купівлі меблів.
2. Протягом гарантійного періоду у випадку, якщо несправність виникла з вини виробника та
доведена.
3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації та догляду за ними.
4. Термін виконання гарантійного ремонту 18 робочих днів!
5. Продавець зобов’язаний провести перший огляд та усунути незначні недоліки самостійно.
6. У випадку, якщо продавець самостійно не може усунути недоліки, він складає акт рекламації та
зв’язується з представником фабрики меблів „ІМІ”.
7. На час ремонту на фабриці, покупець не має права вимагати меблі взамін для користування.
8. Фірма-виробник несе відповідальність перед споживачем тільки у випадку вини виробника. У
випадку, якщо дефект виник внаслідок порушення споживачем правил експлуатації меблів чи їх зберігання,
що перевищують вимоги: пошкодження від перевантажень, розриви, забруднення, неналежна
експлуатація і тд. – фірма-виробник відповідальності не несе.
9. Меблі з дефектами, що виникли з вини споживача, можуть бути відновлені, фірмою-виробником
за рахунок покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner