Кошик
1085 відгуків
Сплачуйте частинами без переплатиОбрати

Вартість доставки

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Власна служба доставки від фабрикиДоставка диванів власною транспортною службою від фабрики має такі переваги: Вартість доставки Завдяки налагодженим транспортним маршрутам по Україні, вартість доставки є найнижчою. Ми постійно оптимізуємо наші логістичні процеси, щоб запропонувати клієнтам максимально вигідні ціни на доставку. Терміни доставки Завдяки ефективній організації логістичних маршрутів, терміни доставки є найкоротшими. Ми прагнемо доставляти замовлення у найкоротший можливий термін, щоб клієнти могли швидко отримати свої нові меблі. Безпека доставки Доставка власною транспортною службою є безпечною завдяки тому, що фабрика несе відповідальність за меблі до моменту їх відвантаження за адресою покупця. Це гарантує, що ваші меблі будуть доставлені у відмінному стані та вчасно. Наші власні транспортні засоби забезпечують надійність та своєчасність доставки, що дозволяє нам підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів.

Способи оплати

  • Оплата за реквізитами
  • ГотівкоюПісля доставки власною службою фабрики та огляду
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата частинамиОбирайте зручний банк, ми допоможемо оформити розстрочку онлайн: ПриватБанк - "Оплата частинами"; Монобанк - "Покупка частинами"; ПУМБ - "Сплачуйте частинами"; А-Банк - "Плати частинами".
  • Післяплата

Гарантія:

1. У випадку наявності гарантійного талону та пред’явленні його у місці купівлі меблів.
2. Протягом гарантійного періоду у випадку, якщо несправність виникла з вини виробника та
доведена.
3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації та догляду за ними.
4. Термін виконання гарантійного ремонту 18 робочих днів!
5. Продавець зобов’язаний провести перший огляд та усунути незначні недоліки самостійно.
6. У випадку, якщо продавець самостійно не може усунути недоліки, він складає акт рекламації та
зв’язується з представником фабрики меблів „ІМІ”.
7. На час ремонту на фабриці, покупець не має права вимагати меблі взамін для користування.
8. Фірма-виробник несе відповідальність перед споживачем тільки у випадку вини виробника. У
випадку, якщо дефект виник внаслідок порушення споживачем правил експлуатації меблів чи їх зберігання,
що перевищують вимоги: пошкодження від перевантажень, розриви, забруднення, неналежна
експлуатація і тд. – фірма-виробник відповідальності не несе.
9. Меблі з дефектами, що виникли з вини споживача, можуть бути відновлені, фірмою-виробником
за рахунок покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner