Форма звернення у відділ контролю якості
В разі виникнення спірних ситуацій та непередбачуваних обставин, будь ласка, надішліть лист на вказану електронну адресу imihelpservice@gmail.com, де максимально детально опишіть обставини в ситуації, яка склалась. До листа, обов'язково, потрібно прикріпити таку інформацію:
1) ПІБ отримувача/замовника;
2) Номер дивану (можна знайти на кожній частині ззаду);
3) Фото накладної.
Залишити скаргу на менеджера:
+380669748363 Написати в Viber
Будь ласка, вкажіть:
1) Номер замовлення;
2) Що саме Вам не сподобалося в роботі працівника магазину.
Дізнатись інформацію про доставку:
+380936245427 Написати в Телеграм
Вкажіть номер замовлення чи номер телефону отримувача й менеджер повідомить Вам орієнтовні або точні терміни відвантаження та доставки товару (При умові, що маршрут вже сформовано).