Кошик
1084 відгуків
Сплачуйте частинами без переплатиОбрати

Форма звернення у відділ контролю якості

В разі виникнення спірних ситуацій та непередбачуваних обставин, будь ласка, надішліть лист на вказану електронну адресу imihelpservice@gmail.com, де максимально детально опишіть обставини в ситуації, яка склалась. До листа, обов'язково, потрібно прикріпити таку інформацію:
1) ПІБ отримувача/замовника;
2) Номер дивану (можна знайти на кожній частині ззаду);
3) Фото накладної.

Залишити скаргу на менеджера:

+380669748363 Написати в Viber

Будь ласка, вкажіть:
1) Номер замовлення;
2) Що саме Вам не сподобалося в роботі працівника магазину.

Дізнатись інформацію про доставку:

+380936245427 Написати в Телеграм

Вкажіть номер замовлення чи номер телефону отримувача й менеджер повідомить Вам орієнтовні або точні терміни відвантаження та доставки товару (При умові, що маршрут вже сформовано).

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner